Start > Visuelltelegram

Visuell Telegram

Vi syns och hörs för det mesta!

Vill du veta mer om våra projekt och intressanta artiklar från den digitala världen, då har du hamnat rätt!

Hitta e-posten

20 oktober 2016


Att hitta rätt person och rätt e-postadress är första steget att bygga en relation till någon. Email Hunter gör det enkelt.

Det är inte alltid företag lägger ut kontaktuppgifter på sina anställda på webben. Men det finns många sätt att hitta nyckelpersoner och deras kontaktuppgifter.

Steg ett är alltid att kolla den egna inkorgen. Det är inte omöjligt att personen jag vill ha tag på har mejlet mig någon gång för ett par år sedan.

Sedan kollar jag företagets kontaktsidor. Saknas uppgifter där brukar jag kolla in om företaget finns på Mynewsdesk. Bläddrar man bland pressmeddelanden kan till och med vd:ns mobilnummer dyka upp.

Om personen i fråga är aktiv på Twitter kan ett direktmeddelande via Twitter vara ett bra sätt att kontakta hen.

Tjänsten Email Hunter är en söktjänst som letar fram företags och personers mejladresser.

Som sista åtgärd kan jag skicka ett meddelande via LinkedIns meddelandefunktion, men folk är sällan snabba att svara på sådana meddelanden.